Student Wellbeing Week - November 2023

maandag 27 nov 2023, 09:00 - vrijdag 1 dec 2023, 20:20
Voeg toe aan agenda
Students cheering

Het is tijd om op te laden en voor je welzijn te zorgen. De Student Wellbeing Week vindt plaats van 27 november t/m 1 december.

Deze najaarseditie staat weer vol evenementen rondom welzijn en persoonlijke ontwikkeling. Enkele favorieten keren terug naar campus, zoals de ijsbaden en de smoothie fietsen. Ook zijn de verschillende EUR-supportsystemen verwerkt in het programma. Daarnaast organiseren dit najaar verschillende studie- en studentenorganisaties eigen evenementen. Ook zijn er evenementen op andere locaties, zoals het EMC, EUC en ISS. Daarnaast zullen er drankjes en snacks worden verstrekt op het Erasmus Plaza, om de Student Wellbeing Week zo toegankelijk mogelijk te maken.

Bekijk hieronder het volledige programma. Er is voor ieder wat wils! Als EUR-student kun je gratis deelnemen aan alle activiteiten. Kan je toch niet deelnemen maar heb je je wel ingeschreven? Vergeet je dan niet af te melden zodat iemand anders jouw plek kan innemen!

Esports Student Wellbeing Week

Line-up van Evenementen