Doneer aan de Erasmus Charity Run 2024!

Ren | Doneer | Vrijwilliger
groepsfoto erasmus charity run
zondag 14 apr 2024, 09:00 - 17:00
Voeg toe aan agenda
mensen juichen en lachen
Alexander Santos Lima

De Erasmus Charity Run 2024, de lustrum editie komt eraan! Dit jaar viert de Erasmus Universiteit Rotterdam haar 22e lustrum. Graag willen wij dit met jullie vieren tijdens de Erasmus Charity Run 2024 dat plaatsvindt op zondag 14 april 2024! De Charity Run is uitverkocht maar het is nog steeds mogelijk om de vele renners te ondersteunen en bij te dragen aan het goede doel: geld ophalen voor scholarship studenten.

Rennen voor scholarship studenten

Ook dit jaar is de Erasmus Charity Run 2024 weer een officieel onderdeel van de Rotterdam Marathon #DEMOOISTE. Net als vorig jaar ren je voor een goed doel: we zamelen geld in voor scholarship studenten. Zo geef je toekomstige studenten die aan de Erasmus Universiteit Rotterdam willen studeren maar niet over voldoende financiële middelen beschikken, de kans om hun droom te verwezenlijken.

Doneren aan scholarship studenten

Heb jij geen zin om te rennen, maar wil je wel iets goeds doen voor de maatschappij? Ook dan ben je bij de Erasmus Charity Run 2024 aan het goede adres. Je kunt ook alleen doneren aan dit goede doel: een scholarship voor 1 scholarship student kost € 15.000 per jaar. Help jij mee om educatie beschikbaar te maken voor iedereen? Doneren kan je doen via deze link waarbij je kunt doneren aan een specifiek team of individu of een algemene donatie kunt doen. Help ons dromen waar te maken!

Aftermovie 2023

Group of people smiling

Aftermovie Erasmus Charity Run 2023

Kom alles te weten over de Erasmus Charity Run op de officiële pagina van de Erasmus Charity Run.

Erasmus Universiteit Rotterdam bestaat 110 jaar. Dit evenement is onderdeel van ons 22e lustrum. Bekijk al onze lustrumevents.