Alberto Quintavalla en Siobhan Airey ontvangen seed funding uit UNIC4ER

Erasmus School of Law

UNIC4ER (GA101035801) is ontwikkeld door de UNIC-alliantie. UNIC4ER zal een gezamenlijke strategie, structuur, platform en excellentie voor geëngageerd onderzoek ontwikkelen als een strategie voor het verbeteren van inclusie, impact en mobiliteit binnen en tussen de partneruniversiteiten.

De European University of Post-Industrial Cities (UNIC) is een alliantie van tien Europese universiteiten die samenwerken op het gebied van onderwijs, onderzoek en gemeenschapsbetrokkenheid om postindustriële steden te ontwikkelen. UNIC bevindt zich in overgangseconomieën en op plaatsen die een gedeelde sociaaleconomische omgeving van postindustriële transformaties vormen. UNIC onderzoekers tackelen sociale uitdagingen door burgers, de maatschappij en publieke en stedelijke autoriteiten te betrekken en te verbinden met onderzoek en innoverende activiteiten. Betrokken onderzoek biedt een interdisciplinaire benadering en methode voor het systematisch produceren van kennis, niet alleen voor de maatschappij, maar ook met en in de maatschappij.

Klik hier voor meer informatie over UNIC.